yagizcinarsmom Kızlar bebeğim ağlıyordu ellerini emince sustu acaba dişi mi kaşınıyor babası tıpışlıyor ama gazı var gibi durmuyor ama emince sustu dişi kaşınıyor olabilir mi
damladll yagizcinarsmom benimde 2 ay 6 günlük eli hep ağzında emme değil de damak kaşıma sanki bende anlayamadım çok erken değil mi?
kukuliiii yagizcinarsmom ayy benimkide tam 2 bucuk aylık şapır şupur emiyor ve hep ağlıyo huysuz salyaları akıyor bilemedimki çok erken yaa diş değildir bence büyük ihtimal gazdan emmek istiyolar el emmeyide yeni keşfettiler 🤣
DrkAyz yagizcinarsmom Ellerini keşfediyorlad o dönemde benim oğlumunda sürekli elleri ağzındaydı ve sürekli salya akıtırdı 4. Ayda başlıyor diye hatırlıyorum diş belirtileri ☺️
efe_23 Benimki 3 aylık diş kaşıyıcı tutturuyorum eline onu ısırıyor rahatlatıyor diş etleri sertleşiyor diyorlar bazen uykusundan bile uyandırıyor kaşıntı