ElifLina-Mom1 çay bardağı varya kaynamış soğumuş su koyun ama çay bardağının dibinden biraz fazla bi serçe parmak kalınlığı kadar sonra silme kimyon koyun bir çay kaşığı bir tanede küt şeker, iyice karıştırın çok yoğun olmasın özleşsin iyice. Çocuk yeni doğan filansa bir çay kaşığı içirin 1-2 aylıksa 2 kaşık olabilir. Çok işe yarıyo gaz sorununa birebir. Bana ablam söylemişti ben dedim işinize bakın küçücük bebeğe kimyon ne alaka diye bigün çovuk hiç durmadı baya ağladı dedim tamam ya deneyelim ne varsa ayy bi içirdik bebeğime anam patara putara gaz çıkarıyo dedim bu mucize 😂😊🙏🏻 İnşallah sizdede işe yarar