Rumeysabas hanife901_ 1,2 ay denedim baktım tutmuyor hiç zorlamadım şuan 1 yaşında iyi ki tutmamış diyorum
BeyCan_aks hanife901_ merhabalar oğluma 5 aylıkken tutturdum emziği Onuda arabadayken yolculuk esnasında göğsüme yatırdım oğlumu ve emziği tutturdum Ve ertesi gün yine denediğimde artık emziği tutuyordu şu an 13 aylık emziği nasıl bıraktırcam diye düşünüyorum 😂 ama cidden ilk emziğe çok karşıyken şu an hayat kurtarıcı diyorum .. umarım tutar bebeğiniz bu yöntem ile emziğini .. 🥰
Maka_Paka Cidden her çeşidini denemiş biri olarak, en son şu uzerinde fatoş yazanlar var ya onlardan tuttu şaka gibi
damladll Maka_Paka evde 9 adet emzik var en pahalısından market emziğine kadar tutmadı bu Fatoşlar hangisi bakabilir miyim bende 😂