Biz hep şöyle alıştırdık uyku vakti gelince babasıyla odasına götürüyoruz biz yanında ya konuşuruz ya uyuyo taklidi yaparız o da uyurdu. Ama bu odasında geçirdiğimiz vakitler uzamaya başladı 2 saati buluyor artık. Tam 24 aylık. Öğle uykusunu da çok tutmuyorum 1 saat uyudu mesela bugün belki de tam 1 saat bile olmadı. Önerileriniz ve tecrübelerinize açığım