hunilimomy
İyi akşamlar, raporu değiştirebilirsiniz demişsiniz ama bunu nasıl yapıyoruz acaba? Biz neocate numunesiyle denedik o iyi gelmişti, doktor rapor çıkarırken de onu içtiyse evolvianın tadı daha güzel dedi bunuda içer dedi ona rapor çıkardık ama o hem çok gaz yaptı hemde mama böyle çok yoğun ve sanki çözülmüyo gibi olunca pek içime sinmedi. Aynı doktor mu değişiyor acaba raporu yoksa başka doktora başka rapor mu çıkartmamız gerekiyor.