Kızlar bebeğim 4,5 aylık bugün 4. Gün hala kaka yapmıyor. 5 gün öncesinde ishali vardı biraz nezleydi yani hastaydı ama geçti. Muz verdim bir iki dilim kadar sabaha normale döndü kakası sonraki günler hiç yapmıyor, sadece çiş ama bilmiyorum ağlamıyor rahatsız gibi, gaz da yapıyor normal. Ama normal mi bilemedim, siz ne düşünüyorsunuz, doktora götürmeli miyim?