Bebeğim 43 günlük emziğe yeni alıştı önceden de sürekli emme isteği olurdu zaten küçük sürekli emziriyorum orası ayrı da emziğe alışında 7 24 emmeye çalışıyor her şeyi sürekli ve bu yizden de sürekli ağlıyor sizlerde nasıl emzikle ne kadar duruyolar? Emzik kullanmaya başkayalı sanki gerçekten çocuk boş bi çovuk oldu ne baktığını anlıyor sanki ne gezdiğini transts gibi emmeye odaklanıyor