Bende ek gıdaya geçtim zeytinyağıda kullanıyorum 8 aylık bebeğim bu ara kabız oldu ilk kez🤦🏻♀️ doktoru fitil verdi ama malesef fitili geri atıyo napsak ne etsek azcık tuvaletiyle geri attı fitili attığım gibi fitili çıkardı .. Sonra lavman ve şurup söyledi ama lavmanı bi kerelik dedi cnku nerdeyse 10 gündür cıkamadığı için lavmanı söyledi. Lavmanla dün biraz cıktı rahatladı. Bide bitkisel şurup içiriyorum 2 gündür ama hala tık yok bekliyorum bi an önce rahatlasın düzene girsin diye 😕inşallah seninde hemencik geçer . Geçmiş olsn canım.. bu durumu doktoruna danışsan seni yönlendirir daha iyi olur🌸