23Erkncikus Sevgili anneler normal mi sizce hastalandi ayrsi vardı ondan beridir kucak istiyor ne zaman yanından çıksam ağlıyor al beni kucağına diyor
sehpayacarpanserceparmak_ 23Erkncikus 7.5ayligiz ayni durumdayiz hatta bildigin aglama numarasi yapiyor eh öh diyor ama kucagima alinca agzi kulaklarinda
maygirl 23Erkncikus 7 ve 9 ay arasinda bebeklerde ayrilik kaygisi oluşur bu dogal bi surec ama şoyle birseyde war bu surecte bebek aglama yolu ile gerseyi yaptirabildgni farkeder o yuzden dengelemeniz lazm
Yagmur_24 23Erkncikus valla benim bebem de çok kucakçı aürekli kucak ister ben de alırım napalım bi daha ne zaman kucağa gelevek ki
gokceokur 23Erkncikus ayrılık kaygısı..yatağında tek uyurdu şimdi uyuyana kadar benigormezse ağlıyor.basinda bekliyorum uyuyana kadar
carmella 23Erkncikus tam olarak aynısı. Kucağıma tırmanıyor, almazsam ağlıyor. 2 dakika bile yanından ayrılamıyorum. Anneanne baba vs kimsede durmuyor beni gördüğünde. Başlarda çok hoşuma gidiyordu yalan yok ama artık yorucu olmaya başladı baya🥹