2 ay 10 günlük bebeğim memeye geldiğinde bağırarak ağlıyor, ayakta zor tutuyor, ağlaya ağlaya, ayakta gezerek ritim tutarak ve şarkı söyleyerek emziriyorum, oturduğum zaman ağlıyor, zaten kolik bir bebek, iyice yordu bu durum, başına gelen, atlatan var mı?