Sevdaa34 Hanımlar merhaba , 2 bucuk aylık oğlum var ve 2 gündür masallah baya çok kaka yapıyor gün içinde ve birazda sulu gibi normal mi acaba ? Sadece mama ile besleniyor
Egenin_pamugu Mamayla besleniyorsa normal sıvı tükettiği için zaten cıvık olması gerekiyor sıcak tutun bebişi 🌺 bizimde öyleydi geçti sonra normale döndü ilk gün ki gibi kakası, yeşilimsi mi peki
Mervvve gizemosi yesillik yediyseniz ondan olabilir üşümüş olabilir bazen alerjiden kaynaklı da olabiliyor