Zeynep-gerda Merhabalar 36 yaşındayım boş gebelik yaşadığım için kürtaj olmak zorunda kaldım ama o acılardan sonra şimdi tekrar hamile kalmaya korkuyorum bu durumu yaşayan var mı? Bu arada bir kızım var 13 aylık
Ahsab Merhaba bende geçen hafta gittiğimde kese boş denildi 6/7 haftalık şu an beklemedeyim kendi düşer mi alınır mı bilmiyorum bnm de 13 aylık oğlum var