Yazmelegi_
vecihi çok değil mi ya? Benim oğlum 6 aylık olmak üzere daha 1 aydır 140cc geçtim o da nadir genelde 120 veriyorum sadece mama ile besleniyor , artık ek gıda da var tabii. Ama yine de ben 120cc devam ederim. Aksi halde midesi büyür, kilolu olur ve obez olma durumu var..midesini büyütmemeye calissaniz daha iyi olur, kolay gelsin bu arada 💖