YoncaGulce Kızlar bebeğim 5 ay 10 günlük uzun zamandır 90-120ml mama içiyordu ama şu birkaç gündür 120yi hiç bitirmiyor 60-80 ml anca içiyor 4 saat arayla veriyorum, 5 aylık bebekler 180ml içmesi gerekiyormuş pazartesi doktora gidicez ama aklıma takıldı böyle bi durum yaşayan var mı kilosu düşecek diye korkuyorum
Beyasel YoncaGulce benim bebeğimde tam 5 aylık oldu mama ağır olduğu için midir bilmiyorum benim oğlumda az içiyor yani günlük saydığım zamanda az içiyor emmiyor sağıp veriyoruk bide mama takviyeli yani hemşire bize 4 saat arayla 210 CC dedi öğün miktarına mümkün değil içmiyor o kadar
minikkus434 YoncaGulce benim kızım da öyleydi ebemize sordum cocukdan cocuğa değişir o dedi her bebek aynı yemezmiş yani 6 aylık kızım şuan 150 ml zar zor yiyor
YoncaGulce Beyasel sağdığımda anca 30- 60ml çıkıyor birleştirip 1 öğün olarak veriyorum o zaman hepsini içiyor günde 2-3 kere sağıp veriyorum o yetmiyor ama mama yetiyor
YoncaGulce sclnrt hayır emmiyor artık sağıp veriyorum ama yetmiyor tabi. Günde 2 sefer anca alıyor anne sütü diğer öğünler mama
Sabinakh Bizde bugun tam 5 ay 10 gunluguz.Aynu durum bebegim 120-150 iciyordu,3 gundur 90 bile icmiyor.Herhalda bir sureliginde bu durum devam edib kendiliginden gececek diye biliyorum.4,5 aylarda boyle uyku ve istahda problemler olur bazi bebekerde
minikkus434 YoncaGulce en son 500 Gr eksikti takvime göre yarın 6 ay aşımız var bakalım kaç kilo olmuşuz
YoncaGulce minikkus434 bizim de ayın 5inde sağlık ocağı 6 sında doktor kontrolü var merak ediyorum bakalım ne olacak
minikkus434 YoncaGulce herşeyin hayırlısı bebeğinizin sağlığı yerindeyse bence öyle 500 Gr 1kg önemli değil bence tabi insan evladı neden yemiyor diye düşüp duruyo keşke yese yemesi için uğraşıyor ama olmuyor sağlık olsun huzurlu ve mutlu olsunlar yeterli bence bu benim düşüncem
YoncaGulce minikkus434 haklısınız kilo kaybetmediği sürece sorun etmem de ne bileyim ilk defa anne olunca böyle oluyor sanırım Allah evlatlarımızın ayağına taş değdirmesin Sağlıklı olsunlar yeter 🙏
minikkus434 YoncaGulce amin aynen öyle rabim bir 4 5 sene sonra tekrar nasip ederse daha deneyimli oluruz 😅
YoncaGulce minikkus434 bende çok isterdim kardeş ama yaşım 37 yapamam artık 🥺 Allahım isteyenlere nasip etsin