Dejajavu zaten aylık ortalama 800-900 gram civarında alması gerekiyor ve almışta bebce boşuna dert ediyorsunuz. Benim bebeğimde 2700 doğdu ve 2. Ayda 4850 oldu doktor kilosunun gayet iyi olduğunu söyledi. Kilolu çocuk iyidir diye bir şey yok eğer normal değerlerdeyse sağlığı yerindeyse gerisi önemli değil. Bide 3,5 kg doğan bebekle bizimki illaki aynı kiloda olmaz 2. Ayda lütfen onlarla kıyaslama yapmayın