Cekiyorum_Gulumse fizikcianne izmirde 9 Eylül unv. Hastanesinde cocuk acil var ben oğlumu iki kere götürdüm karnından falan bi cihazla değere bakti o yüksek çıkarsa kana bakılıyor dedi. Düşük çıkmıştı uyandırıp sık emzir diyorlar
sclnrt Cihazla bakmazlar ama kan tahlili olarak bakarlar zaten eğer sarılığı yüksekse icapcı olarak çocuk doktoru gelir ışın verirler