Kızlar bebeği doyuruyorum değiştiriyorum 40 günlük gazını alıyorum katıla katıla ağlıyor uyuyor sğrekli ellerini oynatıp uyanıyor (elleri kapayarak hata mı ediyorum ev sıcak ama elleri ayakları soguk oluyor diye giydiriyorum) (ellerini böyle hareket ettirmesi normal mi) ellerini de kapatıyorum elleri çok soguk oluyor diye eldivenli zıbınlar giydiriyorum nasıl daha kaliteli uyur ben nerde hata yapıyorum baxen hiç susmuyo bende onla oturup ağlıyorum