Mmad Benim kızım 8 aylıkken olmuştu koltuktan yere düşünce mosmor olmuştu ve resmen baygınlık geçirmişti doktora götürdüğümüzde doktor katılma nöbeti demişti demişti .bildiğimiz uğunmaymıs aslında . 4 kez falan oldu 1 yaşına girdikten sonra bı daha olmadı şükür
Hatta biz epilepsi sanmistik ama değilmiş çok şükür o yüzden korkmayın