Kızlar bebeğim 21 Eylül doğumlu, 38+1 de doğdu yani 4 Ekim’de doğması gerekiyordu. Bu zamana kadar doğduğu günden beri bir düzen içinde uyur uyanırdı, bir hasta olduk düzeni tamamen değişti üstelik kucağımda hafif ritimle sallıyorum öyle uyuyor buna da 13 yaşındaki ablası yüzünden alıştı malesef 😔 atak haftası hesaplamalarına göre doğduğu günü baz alırsam atakta değil, ama doğması gerekene göre hesaplayınca atak haftasında görünüyor. Çok aşırı huysuz, meme emmeyi de mama yemeyi de istemeyen, sürekli uykusu olan ama uyuyamayan mutsuz bir bebek oldu 😢😢 fikirlerinize ihtiyacım var destekli uyumaya mı alıştı yoksa atakta mı sizce?