Bebegim 13 aylik evimizde iken odadan dışarı çıksam ağlar sürekli meme emmek ister, kucağından inmez ortalığı ayağa kaldırır ama kendi aileme gidince ben yokmusum gibi davranıyor bugün bi isim vardi ilk kez 6 saat ayrı kaldım görüntülü aradım hiç bakmadı, eve geldiğimde hiç yanıma yaklaşmadı, hiç ağlamamış keyfi çok yerindeydi sizce güvenli bağlanma olmadı mı🥺🥺sizlerinde bebisleriniz böyle yapıyor mu