Aynenkanka Ozgeenr 9876anne biz tommee tippee gelişmiş antikolik ve lansinoh kullanıyoruz. İkisinden de çok memnunum ama bebeğim tommee tippee yi daha çok seviyor
merveayse Ozgeenr kesinlikle lansinoh memeyi reddetmiyor ve meme başı şaşkınlığı yapmıyor daha önce normal biberon chicco ve dr browns kullanmıştım hepsi meme saskinligi yaptı suan cok memnunum
Oynakbalina Nuk kesinlikle. Antikolik üstelik. Ben chicco almistim ama kapağı cok zor kapaniyo ve sürekli akıtıyor. Nuk’tan memnunum bayagi , kapagi cok kolay kapaniyor akitma yapmiyor ve antikolik tavsiye ederim
Aynenkanka Oynakbalina ay evet chicco hiç güzel değil 2 kere bile kullanamadık emziği de içine göçüyor 🥲
anonim99 Ozgeenr lansinoh kullanıyorum memnunum yavaş akışlı aldım. İki ay sonra orta akisliya gececegim hava alması için deliği de var antikolik dedikleri bu oluyo heralde. Memnunum yani kısaca 😂
MeteKaan 2 ayliga kadar avent daha sonra lansinoh aldik.lansinoh daha yumusak geldi hala onu kullaniyorz