__o_la_la 2 oğlumu da sünnet düşünüyorum ama ikisi birlikte zor olur mu oda ayrı soru . Bide şimdi mi sünnet ettirsek, bahara doğru mu daha doğru olur. Memleket aşırı soğuk olduğu için ne bileyim zararı olur mu ?
slnrcn __o_la_la bence havaların güzel olması daha iyi olur. Ben mayısa erteledim o yüzden. Bebeğim 3 aylık.
Gmzcbt21 __o_la_la vallahi 2 hafta önce sünnet ettirdim 4 aylikken ilk gün 1 kere ağladı o kadar hiç sünnet olmamış gibi tepindi durdu maşallah ana kucağında. Korkuyordum da iyi ki yaptırdım. Yaptırın çıksın aradan. Soğuk olmasi etkilemez ki kiyafetini de giyiyor bezini de takıyor. Tek tavsiyem iyi bir doktor bulmaniz.
Fusunf __o_la_la mevsim ile alakalı bi durum değil zaten 20 aylık oğlunuz varmış 2 yaşına gelemden yapılması lazım yoksa 2-6 yaş önerilmiyor yanı tuvalet eğitimden once yaptırmanız lazım kısaca benim 22 aylık oğlum sünnet oldu 10 gün önce biliyordu yanı pipisne birsey olduğunu mesela
Meri06_ __o_la_la ilk once sunnet doktoruna danismani isterin 20 aylik olan için yaş konusu sikintili biraz dur desen durdan anlamaz hani hareketke zarar verebilir ama 3 ayligi durdurma hemen yaptir benimki 4 aylikken oldu suan 5 aylik ilk gunu biraz zor gecti sonra hicbirsey olmamis gibi yasamimiza devam ettik bence geciktirme yaptir her acidan
biroglanannesii1 Mevsim ne alaka çocuk ne kadar küçük olursa o kadar iyi ihmal etmeyip bir an önce yaptırmanız tavsiyem zaten bezleniyor çocuk şimdi iyileşmesi daha kolay olur
MeteKaan Yani ikisi birden sünnet 😔şeyyy eger gözünüz aliyorsa yaptirin cocuktan cocuga degisiyor oglumu yaptirdigimizda 3 4 gün kanama olmustu sizdede olcak diye birsey yok ama sanki zaman araligi olsa daha iyi.yine de kendi karariz biz kiş da olmustuk keske yaza yaptirsaydm dedim agladigi zamanlarda balkona bile cikartamadim soguk olur hasta olur diye.kendi karariz simdiden Allah damatliginida göstersin 😁
__o_la_la MeteKaan aslında düşündüm de her ihtimali düşünmek lazım aralarında 15 gün boşluk kalsın iyileşince küçük oğlumda sünnet olur . Bende mevsimi o açıdan düşündüm, zaten huysuz huzursuz bir çocuk en azından dışarı çıkartırım vs
deli_bir_hatun __o_la_la devlet hastanesi 2 yasidnaki çocuğu sünnet etmiyor iki oğlum biri 3 biri 2 yaşındayken sünnet etmek istedim Dr yapmıyoruz 5 yaşında getir dedi bende eve sünnetçi getirip evde yaptım piskoloji vs dediler ama bişey olmadi çokta sağlıklılar pipiyi kestiler dedirtmedim ama sünnet sonrası da uf olmuş iyileşir diye oyaladim geçti gitti yoksa Dr larin çoğu ilerde piskolojisini etkiler falan diyot şimdi biri 6 biri 5 yaşında hicbisey olmadı
basakatlas __o_la_la evet gerçekten heyecanlı oluyor bi an önce olur kurtulurlar kolaylıkla inşallah ☺️