Srcnozlm Merhabalar kızım 2 buçuk yaşında çamaşırları ayrı mı yıkanmalı yoksa bizimkilerle beraber mi yıkamalı siz nasıl yapıyorsunuz
PatronBebek Srcnozlm bizimkilerle birlikte yıkıyorum. Sadece iç çamaşırlarımızı ve kendi kıyafetlerimiz çok kirliyse ayrı yıkıyorum. Sonuçta çocuklar bizim üstümüzdeki kıyafetlere de temas ediyor o yüzden birlikte yıkanmasında bi mahsur görmüyorum
Huma_kus34 Srcnozlm ben birlikte yıkıyorum ama eşimin pjamalarını hep ayrı yılarım ıc camsıırımı falan onun dışında bırlıkte yıkarım
Minaa66 Srcnozlm simdiye kadar nasil yikiyordun ki canm ben ayri yıkıyorum icime sinmiyor baska turlu