kirikkalp Keşke bu kadar kolay olacağını bilseydim daha önce yaptırırdım. Bizimle paylaş diyen anneler vardı o yüzden böyle bir post açtım. Devlet hastanesinde Anastezi ile olduk. Salı gecesi 4 de uyandırdım sadece sıvı aldı hastaneye gidene kadar birsey vermedim öyle söylendi çünkü. Hastaneye giriş yaptık yoğun bakım bölümüne alıyorlar anne ve bebekleri sıra sıra alındık. Sıra bize geldi yoğun bakım kapısından gelip hemşire aldı o an benim için çok kötüydü sadece kucağımdan alıp götürdüler çok ağladı Anne diye bende kendimi çaresiz hissettim ağladım o ağlayınca. 🥲 Benim ağlamam geçmeden oğlum çıktı geldi 😂bi 10 dk max sürmüştür geldiğinde uyuyordu hala hemşire uyandırdı 45 dk sonunda sıvı almaya geçti sıvı aldı kusma olmazsa çıkarıcam dedi çok şükür olmadı hemen eve gönderdiler. 2 saat sonrada katı yemeye geçtik hiç biri sorun olmadı. Sadece ilk çişini yaparken ağladı o kadar ertesi günü bant kendi düşmüştü zaten bizim çıkarmamıza gerek kalmadı. 😊 2 gün gayet iyiydi 3 gün oynamaya zıplamaya başladı 😂 Şuan çok çok iyi.. 🙏🏻 Arada bir elini oraya koyup aaa diye ağlama numarası yapıyor (ilgi) çekmek için. 😂 Oğlum 21 aylık bugün tam olarak ondan daha küçük bebekler de vardı büyükler de. Tavsiyem ne kadar erken o kadar iyi bence güzel Annelerim korkulacak hiç bir şey yokmuş. :)
__o_la_la kirikkalp hangi bölüme yaptırıyoruz yani bende genel anestezi düşünüyorum da doktor kendisi mi karar veriyor
Semaaa4 kirikkalp biz de 8 aylığız düşünüyorum bende canım sorun oluyor mu herhangi bit ilaç varmı iyileşme döneminde nasıl geçti sizinki sadece bakım mi gerekiyor biraz bilgi verebilir misin
Elifataucak07 merhaba sünnet sonrası bakım yaparken verilen kremleri nasıl kullandiniz ? Direk üstüne sıkıp bezi mi kapattınız yoksa kremi sürüp yedirdiniz mi ? Bir de kakası sunnet yerine değdi mi hiç sizin birşey oldu mu ? Biz de bugün oldukta sunnet
tapttazeanne Elifataucak07 benim oğlum da fun sünnet oldu kakası bulaşınca ben de ne yapacağımı bilmiyorum bilgisi olan varsa yazsın lütfen
kirikkalp Elifataucak07 Merhaba Küçük 2 tüp antibiyotikli krem verdiler sadece kremi sürüp o bölgeye tamamen yediriyorum yani pipisine komple olacak şekilde Kakası şu ana kadar değmedi ve hiç bir şey olmadı değse de bir sıkıntı olmaz bence ya çünkü 3 gün sonra banyo yapabiliyorlar canım gayet çişini rahat rahat yapıyor zaten sık sık değiştiriyorum mikrop kapmasın diye. Geçmiş olsun canım
kirikkalp tapttazeanne canım kakasıı değmez bence şuana kadar değmedi degse de bir sıkıntı olmaz bence zaten sık sık değişmek lazım bezini ve zaten 3 gün sonra banyo yapabiliyorlar
Sule_pyrz23 tapttazeanne oğlum 6 aylıkken sünnet oldu. Çiş bulasmamasi için de kağıt karton kestik koyduk. Çiş gelirse de şırıngadan su çektim arıtılmış ya da kaynatılmış soğuk su tanzikli bir şekilde pipiye fışkırtıyor dün. Verdikleri kremi de sürdüm şükür bir sıkıntı olmadı.
Elifataucak07 Anladım ben kremi yedirmiyorduk güzelce yedirip süreyim bundan sonra çok teşekkür ederim çok geçmiş olsun size de :)
fatma___ Çok geçmiş olsun ne güzel geçmiş. Bizde iki hafta önce yaptık 4 aylık daha oğlum. Gerçekten çok zordu ben şuan olsa asla yaptıramam diyorum. Oğlum çok ağladı. Sonrasında şişlik morluk kanama olunca çok korkmuştum acile gitmek zorunda kaldık iki gün. Sorun yok diyorlardı ama ben çok korkmuştum. Ne acılar çekti oğlum ya dikişler düştü ama hala tam iyileşti sayılmaz üç gün beş gün diyenler şaşırıyorum bizim mi öyle olmadı anlamadım.
kirikkalp fatma___ şimdi şöyle çocuktan çocuğa da değişiyor bence tabi daha dikişleri düşmedi sadece zor olmadı bende cok korkuyordum sizin dediğiniz gibi olur diye ama orda olan daha küçük çocuklar da vardı nedense onlarda çok ağlıyordu kanama vs çok hareketliyse ondan da olabilir inşallah çabucak geçer iyileşir canım
kirikkalp Semaaa4 bakım illa ki gerekiyor sık sık bez değişmek gerekiyor ıslak bez ile silmek krem kullanıyoruz antibiyotikli çabuk iyileşsin diye doktorun kendisi verdi onu sürüyoruz sadece
zehrana Bebeğim sünnet olduğunda köpük bardak kesip koymuştuk, kaka bulaşması olmadı bu sayede , hemde beze yapışma ihtimali, kucagimizda tutarken acıtma ihtimali vs gibi durum yaşamadık. Çok daha kolay atlattık köpük bardak sayesinde
kirikkalp zehrana köpük bardak bende duydum ama uygulayın demedi doktor beze yapışma vs olmadı şuana kadar 🤷🏻♀️