Gerçekten çok kötü bi duygu kimseyle oturup sohbet bile edemiyorum vajina kokusundan veya vajina mı akıntı mı koku yapıyor bilmiyorum ama çok üzülüyorum kötü korkuyorum kimseye yanaşmak istemiyorum
34 gün oldu normal doğum yapalı ama hayla koku var doğumdan 1 hafta sonra koku gekmeye başladı enfeksiyon değil eminim
Yaşayan var mı lütfen bi akıl verin ne yapsam geçer