Bebeğim 2,5 aylık ben hemen 40ımız çıktıktan sonra regl oldum çok bir kanamam olmadı ondan sonra 21 kasımda regl oldum bu normal ama dün 1 aralıkta tekrar bir kanamam oldu normal mi çok gelmiyor ama geliyor sonuçta doktora gitmelimiyim başına gelen vsrmı