ksknn111 normalde yenidoganda 10 güne kadar kabizlik normal diyorlar ama 10 gün boyunca bebek huzurlu olmuyor maalesef ben bi kac gun kullandım cok sancısı oluyordu ayaklarını çekiyordu belliydi canının yandığı doktorumuz da tavsiye edince diğer mama ya geçtik comfort grubu olan mamalar kolay sindirimi olan mamalar olduğu icin rahat ediyorlar mis cok sukur ise yaradı bizde tabikide mama degisikligi de bi kac gun kabız i devam ettiriyor ama sabırlı olmak lazım ben parmağıma yağlı krem sürüp makatına pıt pıt masaj yaparak kakasini yaptırmaya çalışıyordum sürekli yapmayın ama alismasin