aslaninannesiiii ben bebeğime sağdığım sütü vermek için alıştırma bardağı almıştım. Emzirme danışmanları wee baby öneriyor diye onu aldım ama aşırı akıttı çocuk boğulacaktı, bizdeki mi sıkıntılı anlamadım. Sonra nuk aldım onu beğendim, ters çevirseniz de kendisi akıtmıyor. Ben memnun kaldım ama benim 2. modelim, çok bilirkişi değilim 🤣