EliS_ Papatya-eylul88 Ben serum kullanıyorum bir ayından beri ama daha basit bi yöntemi olsun isterdim🤷🏽♀️
adaatuna Hemen hemen her gece temizliyoruz ve ihtiyaç olduğunda 2-3 kez de yapıyoruz. Ben bebeği yan yatırıyorum eşim slikon uçlu şırıngayı ( trendyolda satılıyor bebekler için) bebeğin üstte kalan burun deliğine sıkıyor ben ters çevirip sırtına vuruyorum.
Mamaaaaa Bende şırıngayla yıkama yapıyorum ama hastaysa hasta değilse tıkandıkça hırıltı oldukça falan yapıyorum. Hastaysa günde 3 4 kere mecbur yıkayıp çekmek zorunda kalıyorum. Yan yatırarak yapıyorum ayakta daha iyi diyorlar ilk Yenidoğanken yapmıştım şimdi yan daha kolay geliyor üstte kalan burna hızlıca sıkıp ters çevirip avcumu çukur yapıp sırtına vuruyorum pat pat. Kızımda sümkürüyor bayası çıkıyor, Sonra da aspiratörle çekiyorum yoksa ilerdeki sümükler kalıyor.