Nazan1761 Kızım 4 aylık. Haftaya işe başlicam. 10 gündür denemedim yöntem kalmadi ne biberon nede başla bişeyle yemek yemiyor. Sadece emerek besleniyor. Anne sütü kıvam arttırıcı alıp deneyen varmi kaşıkla yedirebilcek kadar koyulaştırıyor mu sütü.