kevsernurr Herkese merhaba,bebeği hastalanıp sütünden ona geçsin diye yediğiniz bir şeyler var mı ? 2,5 aylık bebeğimde bronşit başlangıcı var dedi doktor ne yapabilirim var mı başına gelen yardımcı olabilecek :)
269522 kevsernurr canım valla ben grip olmuştum bebeğime geçer gibi oldu ateş Düşürücü bide antibiyotik vermişti doktor antibiyotik kullanmak yerine her gün sarımsak yuttum bol c vitamini antibiyotik kullanmadan atlattık ama bronşite iyi gelen ne var bi bilgim yok açıkçası
Melek34011 kevsernurr klasik grip için sarımsak bal limon kürü yapıp yiyorum ben ama bronşite etki eder mi bilemedim yinede sarımsak doğal antibiyotik derler bolca tüketin bence
Pinar_onatt kevsernurr bitli çayları icebilirsin Ben en çok hasta olunca taylort içerdim ve bende oğlumda toparlanirdik onu yapın derim İlaç kullanmam tavsiye etmem bence en iyi ilaç bitki çayları ve kendi yaptığınız şeyler Kellepaca icin derim bol şifalı Bunları ben yaptım faydasını gördüm
kevsernurr Melek34011 evet bende aynı şeyi düşünüyorum doğal antibiyotik her türlü iyi gelir inşallah teşekkür ederim ❤️