morsevenanne9 kbrtskn sizinde Allah yardımcınız olsun gerçekten zor çabuk geçse diye bakıyorum bu durumlar 🤷♀️
EliS_ kbrtskn Elağlem hep der 🤷🏽♀️ Ben bir biberon 2-3 defa meme o şekilde ilerliyordum. Sonra 1 biberon .4.5 meme böylee👌
kbrtskn morsevenanne9 Hımm benim bebeğimin dili de beyaz ama yanaklarımda yok acaba olabilir mi dedim bende hep süt kalıntısı diye düşünüyorum da belki de pamukçuk