melikekoselii22 ek gıdaya geçtik biz cnm geçmeden önce 4-5 saat başında oturup kuş besler gibi şırıngayla mama veriyordum ağzına defalarca kıyfaet değitşriyordum dfalarca mama değiştiriyordum çok çok zordu stresten saçlarım kopuyodu hiç bir yere gidemiyordum evime kimseyi davet edemiyordum psikolojik olarak çok çökmüştüm doktorda ek gıdaya başlattı çocuğun gleişimi geriledi baktı ki bnm akıl sağlığıda gidiyo öylelikle başladık