Damlanr bahsettiğiniz epidural ile doğumsa ben yaptım canım. Epidural 4-6cm açılma arasında yapılıyor daha geç yapılmıyor doğum anında sancı hissedilmesi açısından :) sadeve sancıları çekerken dinlenme süreniz oluyor birkaç saat açılmanız devam ederken sancı hissetmiyorsun doğum anına etkisi geçiyor :) sırtından iğne yapıyorlar biraz iğne yaptıkları yer de uyuşma ağrı gibi hissediyorum arada açıkçası ama çok değil