Hemsire-anne hep çıktık doğdu doğalı, araba yakındaysa arabada emzirdim değilse en yakında AVM varsa AVM’de yoksa camiide emzirdim aslında küçükken daha kolay oluyor hemen emip uyuyor zaten şuan benimki 16 aylık evden doğurup çıkarıyorum sokakta da muhakkak eline bir şey vermem gerekiyor ki meme diye tutturmasın bir başlarda 10 dakikalık işim 1 saat oluyor