mrvey ben borderline ve majör depresyon ile senelerce uğraştım artık binlik ilaç kullanıyordum panik atağım da vardı psikologlar terapiler herşey aklına gelebilecek herşeyi denedim. En sonunda bir gün kendi kendime ben dedim iyileşicem benim bu şeylere ihtiyacım yok Allahım sen yardım et ben düzelicem dedim evet der demez olmuyor ama kararlı olursan beynini bir şekilde dizginliyorsun ilaçları zamanla bıraktım terapileri azalttım ve en sonunda düzeldim evlendim çocuğum oldu. Yani kısaca beyninde bir şeyleri düzeltmedikçe ben iyileşicem toparlıcam demedikçe asla ama asla geçmiyor psikolojik rahatsızlıklar. Önce kendinize ben atlatıcam demeniz lazım