Nddru Benimde aynı problemim var, instagramdan şu tarifi gördüm deneyeceğim. “Sarımsağı ezip üzerine biraz zeytinyağı gezdiriyoruz. Bir kaç saat buzdolabında bekletiyoruz. Sonrasında bebeğimizin ayaklarının altına sürüp çorap giydiriyoruz. Öksürük ve burun akıntısı geçiyor.” Sizde deneyin dilerseniz. Çok geçmiş olsun 🙏🏻