rojinda 8 aylık aşamadık :) uyutuyorum 10 dk sonra uyanıyor, uyutuyorum yarım saate 1 saate yine uyanıyor hemen hemen gece 12ye kadar böyle devam ediyor. Bizimki birazda beşiğini sevmiyor o kadar döne döne yatıyoki en son beşiğin kenarına kadar geliyo dönemeyince uyanıyo uyandım diye ağlıyo 😂😂 karyolada iyi uyuyor ama geniş geniş ilerde yatağına nasıl alışacak bilmiyorum