teachermoms Tecrübeli anneler bebeğim 2 ay 27 günlük. Damakları bu şekilde. Diş mi çıkarıyor ? Çok erken değil mi ? 50 günlükten beri var ama bu kadar şiş ve beyaz değildi. Şuan çok belirgin duruyor. Bu şekilde olup hemen çıkar mı yoksa aylarca bile sürer mi ?
Plnyrnk teachermoms diş kisti veya diş eti incisi deniyor. Benim kızımda var doktor önemli bişey değil kendi kendine geçer dedi. Baya indi bizim beyazlığıda gitmeye başladı. 1 aylıkken farkettim suan 2 aylık