uykumvarasko ben neredeyse hamilelik süreci hariç 4 senedir kullanıyorum. Emzirirken cerazette kullandım onun dışında hep microgynondan devam ettim. Eskiden sağlık ocakları bedava verirdi hatta ama şu an yok maalesef. Bende hiçbir yan etkisi olmadı. Aksine adetim düzene girdi , günü gününe adet olurum. Çok düzenli kullandığınız zaman sıkıntı çıkaracağını düşünmüyorum hapın. Mesela antibiyotik, grip ilacı vs kullandığınız zaman ilacın etkisi azalıyor o yüzden o zamanlarda ekstra bir korunma sağlanmalı prezervatif gibi