Merhaba anneleeer 3 ay 3 günlük kızım var hem anne sütü hem mama ile besleniyoruz her beslenme sonrası bir kusma mevcut bizde bunun önüne nasıl geçebiliriz mamayı değiştirip denemeyeli miyim genelde beslenmeden sonra hemen yatırmam gazını iyice çıkarırım mama veriyorsan az ve sık veriyorum önüne geçmek adına ama yine oluyor anne sütünde kusma gibi bir durum yok mamayı değiştirsem çözüm olur mu sizce mama olarak aptamil kullanıyorum hipp almayı düşünüyorum