senabekir Devlet hastanelerinin herhangi birinde önerebileceğiniz iyi ve sorularımıza cevap veren bi doktor var mı ?
uznnzu- Hunilininbirii bende 15 temmuzda Münire çakır ve ülkü hoca var o ikisine götürüyorum bazen Beyhekim de Şadiye sert var ona götürüyorum
Hunilininbirii uznnzu- ben medicanada Nazife Alptekine götürüyorumda tahliller çok yüksek tutuyor artık 15 temmuzda yaptırıp oraya götürüyorum Münire hanımda hoşuma gitti akademi hastanesinden gelmiş sanırım