KuzeyiinAnnesii Azolili 1 bıldırcın 8 yumurtaya eş değermiş 2 yaşına kadar önermedi doktorum ağır gelir dedi burda da post açmışdım arkadaşların çoğunluğuda aynı şeyi söyledi 🌸
Beyzaselimm Azolili hasliyorum 10 dakika kadar kaynatiyorum dilimleyip veriyorum haftada bir defa bebegim 1.5 yasinda
NaimeYilmaz Azolili Oğlum 17 aylık. Bu zamana kadar ağır geleceğini bildiğim için vermedim. Geçmiş olsun🙏
hellomom Benim babam kardeşime verirdi. 1,5 yaş civarıydı. Çiğ olarak içine azcık bal ve süt karıştırarak içiriyordu.
Azolili Beyzaselimm KuzeyiinAnnesii hellomom astıma iyi geliyo dediler etraftada bebeğimde daha 7,5 aylık vermek istiyorum ama bilemedim acaba biraz denesem tepki vermezse devam etsem olur mu
KuzeyiinAnnesii Azolili bence doktorunuza sorun bunu en doğru bilgiyi o vericekdir ben ağır geliyor diyebiliyorum ki oğlum 18 aylık taptaze gelmesine rağmen vermiyorum
hellomom Azolili benim kardeşimede bronşit için veriyorlardı. Ama ne zaman başlamak kazım bilemiyorum. Birde çiğ olunca bi tık daha riskli.