Merhaba kızlar yazım uzun olabilir sonuna okuyan olursa eğer şimdiden teşekkür ederim. Ben üniversite zamanında yan dairelerden çok ses geldiği için çok takıntılı oldum sürekli uykusuz kaldım uyardığım halde devamlı oldu neyse. Evlendim eşim benle tanışmadan önce evimizi almış yeni ev 4 yıllık bile değil ve ses konusunda yine sorun yaşıyorum. Üst katımda ki komşumun bi kızı var evlendiğimiz günden beri gece gündüz koşturuyor sürekli evdeler enerjisini atamıyor dedim sustum. Eşim iki kere eşini aradı mesaj attı bizi suçlu buldular. Yatak odamla da yan dairemin mutfağı bir ve ordan da çok ses geliyor orda ki kadının da suçu yok sonuçta bu evi kim tasarladıysa beyninde sorun var sanırım ya bu kadında gecelere kadar bazen uyumuyor tezgahına ne koyarsa ses çıkıyor konuşmaları çok geliyor vs vs ben eşime diyorum ki mutsuzum bu evden çıkalım ama taşınması zor para gerekli yeni ev için ee tapu masrafı varda var. Çocuğum 5 aylık olmak üzere oturma odasında uyutsam yukarıda ki kız uyutmuyor yatak odasına yatıyorum yanda ki kadın takur tukur ne yapıcam inanın kafayı yemek üzereyim dün kendimi öyle bir sıkmışım ki midemi bozdum stresten. Kapılarına gidip de söylesem anlıcak insanlar değiller. Benim sorum şu ben çocuğumu nasıl seste uyutmaya alıştırabilirim çok mutsuzum bu yüzden evde hiç huzurum yok