Marsila geçmiş olsun, bizde geçirdik maalesef ve hala geçip geçmediğini bilmiyorum, gece kaşıntım kalmadı ama göğüs uçlarımda ara ara kaşıntı oluyor gibi ve bebeğimde de sinek ısırığı gibi tekrar çıkıyor tek tük arada🤷🏼♀️ postlarıma bakarsanız görürsünüz zaten bebeğimin vücudu ne hale gelmişti. Bizde kükürtlü karışım kullandık eczaneden yapıyorlar