Cansu425 dlrgktn ben baya arastirdim onu aldim ama sonra bu yaziyla karsilastim bu d vitamini işi biraz karışık https://www.doktoramcam.com/d-vitamini-kanser-yapmaz/
Nurztekin Cansu425 bende carlson aldım ama üzerinde 4-10 yas arası yazıyor bebeğim benim 25 gunluk siz nasıl kullabıyorsunuz bu damlayı acaba
Gurbettebianne dlrgktn ilk sağlık ocağı monovit vermişti 3 damla , sonra dr devit verdi . En son ben Coledan d3 istedim bende gebelikte onu kullanmıştım . Tadından dolayı içmesi en güzel olan bence değerler gibi yağ gibi değil . coledan d3 günde 1 damla
Elfela [bilinmeyen] bende monovit kullanıyorum kaşıkla veriyosan 4 damla agzına damlatırsan 3 damla dediler saglık ocagından kasıkla veriyorum ben
Cansu425 Nurztekin kapagindaki etikette yazar icerigi bebeklere olanla ayni sadece tarim ve koy isleri bakanliginca 4/10 yas cocuklar icindir yazmak zorunda kalmis firma oyle yaziyor kutusundada internettede sabahlari bir damla veriyorum
Balannesi İnanmıyorum bebeğim boşunamı kabızlık çekiyo 2 aydır😢 Vitamin hiç aklıma gelmemişti hemen bende değiştireyim
ebruaren Thesra devit 3 de sankı kabız yapıyor yanı kabızdan zıyade kakasını yapmakya zorlanıyor cocuk sızde de oyle oldu mu
ZeynepAydnztrk Ne zaman başladınız damlalara bebeğim 2gün sonra 1 aylık olacak bana sağlık ocağı vermedi vitamin damlasını
renkliruya ZeynepAydnztrk 10 günlükken başlanıyor.. Doktorda mıbişey demedi.. Coledan Kullanıyorum.. Günde 1 damla..
Poyrazinannesi Eses06 bizde vitasanol kullanıyoruz buzdolabında saklıyorum ama üzerinde açıldıktan kısa süre sonra tüketin diyor bozulur mu diye endişe ediyorum kaç ayda tüketilmesi gerek bilginiz var mı
Rabisss Ocean vitamin d3 400 IU kullanıyorum. Doktorum devite uzun süre dayanıklı olması için içeriğine ilveler yapıldığını söylemişti.