zezee_87 Kızlar 7 aylık bebeğime epilepsi şüphesiyle EEG çektireceğiz uyku ilaçsız çektirmeye çalıştık ama uyandı perşembe günü ilaçlı deneyeceğiz daha önce çektiren var mı?
Ecevren İlaclıyı sormussun onu bilmiyorum canım, ama senin bebekte olan belirtileri merak ettim. Bnm bebegimin gözleri dalıyordu o yüzden cektirmiştim. Simdi geceldri kabus görüyor göz dalması yine var yine götürmeyi düşünüyorum
zezee_87 Başını sallıyor, kendini kasıyor, göz dalması da var. Özellikle kendini kasmasından dolayı istedi eeg doktor.