edadm kızımın vücudunda ve yüzünde iki gündür var sıcaktan olamaz dikkat ediyorum alerji midir acaba ne yapmalıyım nereye götüreyim
AnneAzize edadm yenidoğan bebeklerde bı kaç gün içinde böyle oluyor Ilık suyla silince kendiliginden geçiyor ama alerji gibi de gözüküyor emin olamadim benim çocuğumda sıcaktan yada giydirdigim kıyafetten oluyordu bazen
AnneAzize edadm edadm dağınık kızarıklık ve ara ara ucunda beyaz sivilce gibi görünümler aynı yenidoğan sivilcelerine benziyor
edadm AnneAzize birkaç gündür var dört gün sonra kontrole götüreceğim o zaman bi göstereyim egzamaysa ne yapıyorlar
ozgetz Benim de olmuştu doktor anne sütünden geçen hormonlara karşı reaksiyon demişti. Biraz fazla olduğu için fusicort kremini verdi 3 gün kullan bırak dedi. O şekilde düzeldi. Ama doktorunuza danışmadan kullanmayın antibiyotikli bi krem.