kutaybebis Oğlum emerken ısırmaya başladı, sütüm var fakat canım çok acıyo çığlık çığlığa emziriyorum bunu nasıl aşabiliriz önerilerinizi bekliyorummm lütfen yardım ediiin 😢
betulggd kutaybebis ara ara mı ısırıyor benim de o tarz bir sorunum var ve bebeğim daha 44 günlük yaklaşık 1 haftadır sürekli damaklarını sürterek emiyor arada ısırıyor ve doğru ememediği için sütü çekemiyor bu sefer daha çok sinirlenip mememi çekiştirmeye başlıyor tabi tüm bunlar ciddi canımı acıtıyor ve meme ucu yaram oluştu ve geçmek bilmiyor bir de sütüm vardı ve böyle yaptığı için azalmaya başladı. Emzirme danışmanına gösterdim memeyi doğru alıyor damaklarını keşfetmiş bu yüzden yapıyor dedi ama memeyi doğru alsa canım bu kadar yanmaz çünkü emzirdikten sonra daha da fazla sızlıyor memem. Böyle giderse emziremeyeceğim sanırım. ☹️
17072023baloglum kutaybebis emzirirken isirdiginda burnunu sık tepkini ona belli et canm. Yoksa devam eder benim oglum 4 ay 15 gunluk iki damak arasina sıkıştırıp ısırıyor ben burnunu sıkıyorum. Birakiyor hemen. Oyuna ceviriyorar bole ısıtmayı
Masalkizinannesi kutaybebis çığlık çığlığa olmamaniz lazım işte sorunda burada siz tepki verdikçe o bunu oyuna ceviriyor. Kızımda 11. Ay civarı inanılmaz bir ısırma huyu çıkmıştı ilk bir güldüm gülerek ısırmaya başladı sonra unutturdum. Ama 2 hafta filan devam etti sonra tepkisiz kalınca bıraktı.
kutaybebis betulggd 8 ay 8 günlüğüz bu zamana kadar böyle bişey yapmıyordu 6 dişimiz var 4 üst 2 alt olacak şekilde 2 de altta çıkacak gibi gözüküyor bu zamana kadar hiç yapmamıştı böyle bu sefer ısırmaya başladı çok kötüyümm…
Melike_ikra betulggd benimde yara olmuştu ben yara geçene kadar sağıp verdim sütümü. O sırada da krem sürdüm zeytinyağı sürdüm geçti çok şükür. Acısı çok kötü
minniks kutaybebis tepki verme disini sık biraz ısırdıgı zaman burnunu sık o bırakınca memeyi kapat ısırdıgın icin meme yok de bagırırsan oyun sanar onu daha cok yapar
bananeabiya kutaybebis 8 ay 8 günlük alttan iki diş patladı su an uzama aşamasında ve birkaç gündür benimki de ısırıyor. Zaten göğüs uçlarım minik bi de ısırınca iyice canım yanıyor. En kötüsü de gece emzirmeye kalktığımda uyku sersemi oluyorum onda yakalıyor 🫠