15 aylık anneler gelin dertleşelim 🙈🙈 benim bebeğim ileri gideceğine gerilemeye başladı, her şeyi yerdi artık yemiyor, tekrar devam sütüne başladım.. alkış bay bay yapmayı bıraktı 🤷🏻♀️ Asla biberonunu kendi tutup su içmez Yani hayret ediyorum niye her şey tersine gidiyor
Kelime derseniz sıfır, sadece biberonu görünce mama diyor o kadar, anne baba gibi şeyler hala babıldama şeklinde.. gece uykusu bi ara deliksizdi ama haftalardır mık mık 4-5 kez uyanıyor ya mama yiyip dalıyor, yada ayağımda sallıyorum 🥴
Sizde durumlar nasıl